Kategoriat

Ratsastuskoulun toiminta 2024

Turengin Ratsastuskoulun toiminta keskittyy yksilöopetukseen ja pienryhmätoimintaan. Opettelemme toimimaan hevosten kanssa vuorovaikutuksessa ja ratsastuksesta tehdään mahdollisimman miellyttävä sekä turvallinen kokemus molemmille. Ruuhkaton ratsastusalue mahdollistaa sujuvaa oppimista ja helpottaa ratsastajaa keskittymään.

Kuvassa komeilee Caramba

Kategoriat

Working Equitation

Working Equitation (WE) on ratsastuksen kilpailulaji, jonka tehtävät on kehitetty työratsastuksen todellisuutta vastaaviksi. Tehtävärata sisältää erilaisia portteja, tiukkoja kulmia, puomeja, peruutuksia ja nopeita siirtymisiä laukan ja käynnin välillä. Samanlaisia haasteita voisi kohdata hevosen kanssa maa- ja karjatilojen töissä. Laji soveltuu kaikentasoisille ratsukoille ja kaikenrotuisille hevosille. Working Equitation tarjoaa monipuolista vaihtelua ja haastetta ratsastukseen ja soveltuu hyvin lisäksi aktiivista treeniohjelmaa.

Lisää infoa lajista löydät Wefin sivulta https://www.wefi.fi/working-equitation/
kuvassa Jekku sillalla

Working Equitation valmennuksia saa lajista kiinnostuneet tulla seuraamaan.
Kolmen henkilön porukalle voidaan järjestää oma valmennusrinki! Kysy lisää Jennyltä